środa, 29 lipca 2009

` Hej :)

` Hej, z tej strony Czarna.
Tak, wiem. Bardzo dawno nie pisałam.
Ale na swoim osobistym blogu o stardoll również.
Więc teraz piszę, ponieważ mi się nudzi.
Tak, wiem że jest po 3 nad ranem.
Rodzice są w pracy, więc ja korzystam :].
A teraz zapodam Wam spoilery.
Niektóre ciuchy mogą się powtórzyć z tymi co dała Wam Pati, ale ja robiłam dzisiaj przez cały dzień (cały dzień bo jeszcze pisałam na nk i gg i na stardoll) no i nie wiedziałam, co dodali tutaj na ten blog a też robiłam i na swój blog i na ten.I meble:

Ogółem ciuchy mi się podobają, w końcu Stardoll się ocknął i zaczął produkować ciuchy które królują w realnym świecie.
Chociaż nie mówię, że wcześniej nie robił fajnych ciuchów, ale troszkę przez ostatnie czasy się opuścił z trendami.
A teraz pokaże Wam szczyt głupoty. Gdy wczoraj weszłam na stardoll posprawdzać, dostałam taką otóż wiadomość:


Jeśli nie widzicie dokładnie, kliknijcie w screen.
Doszłam z koleżanką do wniosku, że otóż osoby, które nie mają zbyt dużo starpunktów myślą, że osoby, które już mają dosyć dużo starpunktów są głupie i niemądre, czyli podadzą hasło, zgodzą się na zasilenie konta SuperStar czy wystylizowanie lalki MeDoll. Tak sądzę. A pewnie dziewczyna nie oddałaby konta mojego, na swoim tak na prawdę dużo stardollarów nie ma a mi zostawiłaby swoje marne konto.
I po co to komu?
Nie nabierzcie się nigdy na tego typu wiadomości!
~~~~~~~~~~~~~~~~~
A teraz. Od paru miesięcy poszukiwany przez wiele ludzi- Kohl's zachciał zabłysnąć na nowo w nowych barwach i stylach. Uwielbiany przez miliony sklep Kohl's w StarPlazie ukaże się naszym oczom już za niedługo, bowiem w spoilerach ciuchy już są!
Oto one.
Więc doglądajcie codziennie StarPlazę w oczekiwaniu na nową kolekcję ciuchów marki KOHL'S!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A teraz powiem tak.
WOW !
Siedzę sobie na nk, i nudą trochę zawiewa. Więc wyłączyłam i weszłam sprawdzić stardoll, lecz nic nie było. Weszłam do StarPlazy z myślą o przeszukaniu StarBazaru, a tu patrzę - buty Hot Buys 30 lipiec. Klikam na to, gdzie się kupuje, a tu pisze - HOT BUYS GOLD PLATFORMS 0 SD !
Aż normalnie oczom uwierzyć nie mogłam . ZERO STARDOLLARÓW!
Chyba jak będą dodawać Hot Buysy to zawsze po północy będę wchodzić ;d
Oczywiście kupiłam je, mam buty za 0 sd i nie pobrało mi ani jednego stardollara.
Fajnie, nie?Kliknijcie jak niedowidzicie.
Ok, to wszystko "na dziś". W prawdziwym jutrze, czyli po południu dorobię spoilery bo widziałam, że jeszcze coś tam jest, ale już mi się nie chciało robić.
Teraz mykam na swój blog dodac o tych butach HB.
Dobranoc!

1 komentarz:

wika8189 pisze...

Też je mam!.
Wgl dużo osób je ma xD