piątek, 23 października 2009

Zawiodłam się.

Od dwuch dni, jestem zawiedziona na stardoll'u.

Więc tak , wysłałam sobie sms na SUPER STAR - > ss
I co . ?
Zabrało mi kasę , a potwierdzenie żadne nie przyszło.
Kiedy napisałam Do admina .
Odpisali mi tak :

Cześć DxxPrincessxxD, dziękujemy za list.Bardzo nam przykro z powodu tego, co się stało. Nasz system nie odnotował niestety żadnych transakcji ani opłat, które miałyby związek z opisaną przez Ciebie próbą zakupu Stardolarów. Podejrzewamy, że wpisałaś zły numer Kambi, lub nie zrobiłaś odstępu między KAMBI a kodem. Ponieważ nie mamy możliwości tego sprawdzić, skontaktuj się proszę z obsługą klienta Sms Kambi: support@smskambi.com Przepraszamy za niedogodności i mamy nadzieję, że sprawa zostanie szybko rozwiązana.Pozdrawiamy serdecznie,Personel Serwisu StardollPS:Obsługa Klienta stara się odpowiadać na wszystkie pytania w języku, w którym są napisane. Może się jednak zdarzyć, że otrzymasz odpowiedź w języku angielskim, który jest standardowym językiem w naszej witrynie.


SPRAWDZAŁAM Kambi 1o razy czy dobrze napisałam, tak , napisałam wszystko dobrze .

Jeśli was , też to spotkało , wieciee jaki to ból stracic kase na . .. ?

NA NIC !

2 komentarze:

wika8189 pisze...

Moje dwie koleżanki już tak miały ;(
Bardzo mi przykro ;[

Anonimowy pisze...

Kiedyś byłam u mojej koleżanki i robiła wtedy SS. Zabrali kasę, ale nie było potwierdzenia... Powiedziałam żeby napisała do Admina. I odpisał jej zupełnie tak samo jak Tobie...!